Skip to main content Skip to main navigation

Publications

Displaying results 21 to 30 of 506.
  1. Gesche Joost; Arne Scheuermann (Hrsg.)

    Design als Rhetorik

    Birkhäuser, 2008.

  2. Bild-Sprache: Die audiovisuelle Rhetorik des Films

    ISBN 978-3-8394-0923-7, transcript Verlag, 2008.

  3. Gesche Joost; Sandra Buchmüller; Katharina Bredies

    The Gender Perspective in Cultural Probes

    2008.

  4. Wolfgang Maaß; Upkar Varshney

    Preface to the focus theme section: 'Smart products'

    In: Electronic Markets, Vol. 18, No. 3, Pages 211-215, Taylor & Francis, 2008.

  5. Dimitris Apostolou; Gregoris Mentzas; Bertin Klein; Andreas Abecker; Wolfgang Maaß

    Interorganizational Knowledge Exchanges

    In: IEEE Intelligent Systems, Vol. 23, No. 4, Pages 65-74, IEEE, 2008.

  6. Kamyar Sarshar

    Domänenspezifische Methodenkonstruktion. Konzeption einer Metamethode zur Konstruktion von Methoden der Prozessmodellierung

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 7, ISBN 978-3-8325-1511-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2008.

  7. Peter Loos; Michael Breitner; Thomas Deelmann (Hrsg.)

    IT-Beratung - Consulting zwischen Wissenschaft und Praxis

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 11, ISBN 978-3-8325-1818-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2008.

  8. Torben Hansen

    RFID-gestützte Produktempfehlung im stationären Einzelhandel

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 13, ISBN 978-3-8325-1956-8, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2008.

  9. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß

    The Impact of Pre-defined Terms on the Vocabulary of Collaborative Indexing Systems

    In: Proceedings of the 16th European Conference on Information Systems (ECIS). European Conference on Information Systems (ECIS), 16th, June 9-11, …