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Publications

Displaying results 41 to 50 of 55.
  1. Udo Frese; Tim Laue; Oliver Birbach; Jörg Kurlbaum; Thomas Röfer

    (A) Vision for 2050 Context-Based Image Understanding for a Human-Robot Soccer Match

    In: Berthold Hoffmann; Till Mossakowski; Lutz Schröder. Festkolloquium for Bernd Krieg-Brückner's 60th birthday. Pages 273-289, Sichere Kognitive …

  2. Thomas Röfer; Tim Laue; Judith Müller; Oliver Bösche; Armin Burchardt; Eric Damrose; Katharina Gillmann; Colin Graf; Thijs Jeffry de Haas; Alexander Härtl; Andrik Rieskamp; André Schreck; Ingo Sieverdingbeck et al.

    B-Human Team Report and Code Release 2009

    2009.

  3. Thomas Röfer; Christian Mandel; Axel Lankenau; Bernd Gersdorf; Udo Frese

    15 Years of Rolland

    In: Berthold Hoffmann; Till Mossakowski; Lutz Schröder. Festschrift Dedicated to Bernd Krieg-Brückner on the Occasion of his 60th Birthday. Pages …

  4. Dominik Vanderhaeghen

    Web 2.0 und Geschäftsprozessmanagement. Entwicklung einer Plattform zum computergestützten Management dynamischer kollaborativer Geschäftsprozesse

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 15, ISBN 978-3-8325-2166-0, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  5. Christine Daun

    Gestaltung öffentlicher Dienstleistungen unter besonderer Berücksichtigung von E-Government-Dienstleistungen

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 16, ISBN 978-3-8325-2168-4, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  6. Timo Kahl

    Das Information Modeling Maturity Model. Ein Reifegradmodell für die Informationsmodellierung

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 17, ISBN 978-3-8325-2175-2, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  7. Wolfgang Maaß; Tobias Kowatsch

    Let's Get Married: Adoption Of Interactive Product Information For Bundle Purchases By Tangible User Interfaces

    In: The 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, Athens University of Economics and Business, AUEB, Athens, Greece, 25-27 …

  8. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß; Elgar Fleisch

    The Use Of Free And Paid Digital Product Reviews On Mobile Devices In In-Store Purchase Situations

    In: The 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, Athens University of Economics and Business, AUEB, Athens, Greece, 25-27 …