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Publications

Displaying results 11 to 20 of 572.
  1. Christian Seel

    Reverse Method Engineering. Methode und Softwareunterstützung zur Konstruktion und Adaption semiformaler Informationsmodellierungstechniken

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 20, ISBN 978-3-8325-2358-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2010.

  2. Katrina Leyking

    Service-oriented Business Process Systems for Knowledge Work. Architecture, Methodology, and Application

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 22, ISBN 978-3-8325-2405-0, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2010.

  3. Jörg Ziemann

    Architecture of Interoperable Information Systems. An Enterprise Model-Based Approach for Describing and Enacting Collaborative Businesss Processes

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 23, ISBN 978-3-8325-2414-2, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2010.

  4. Philipp Walter

    Hybride Wertschöpfung durch IT-basierte Integration. am Beispiel des Technischen Kundendienstes im Bereich komplexer technischer Gebrauchsgüter

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 24, ISBN 978-3-8325-2410-4, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2010.

  5. Gunnar Martin

    Management von Lernprozessen: Konzept und Anwendung

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 25, ISBN 978-3-8325-2264-3, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2010.

  6. David Bannach; Kai Kunze; Jens Weppner; Paul Lukowicz

    Integrated Tool Chain for Recording and Handling Large, Multimodal Context Recognition Data Sets

    In: Proceedings of the 12th ACM International Conference Adjunct Papers on Ubiquitous Computing - Adjunct. International Conference on Ubiquitous …

  7. Thierry Declerck; Kerstin Eckart; Piroska Lendvai Laurent Romary; Thomas Zastrow

    Towards a Standardised Linguistic Annotation of Fairy Tales

    In: Gerhard Budin; Thierry Declerck; Laurent Romary; Peter Wittenburg (Hrsg.). LREC10-W4 - Language Resource and Language Technology Standards - state …

  8. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß

    Online vs. In-Store Shopping: How Problem Solving Strategies of Decision Support Systems influence Confidence in Purchase Decisions

    In: 18th European Conference on Information Systems, ECIS 2010, Pretoria, South Africa, June 7-9, 2010. European Conference on Information Systems …

  9. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß

    In-store consumer behavior: How mobile recommendation agents influence usage intentions, product purchases, and store preferences

    In: Computers in Human Behavior, Vol. 26, No. 4, Pages 697-704, Elsevier, 2010.

  10. Wolfgang Maaß; Andreas Filler

    Supporting Cooking Tasks by a Smart Formulation Table

    In: Sixth International Conference on Intelligent Environments, IE 2010, Kuala Lumpur, Malaysia, July 19-21, 2010. International Conference on …