Skip to main content Skip to main navigation

Publications

Displaying results 41 to 50 of 533.
  1. Dominik Vanderhaeghen

    Web 2.0 und Geschäftsprozessmanagement. Entwicklung einer Plattform zum computergestützten Management dynamischer kollaborativer Geschäftsprozesse

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 15, ISBN 978-3-8325-2166-0, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  2. Christine Daun

    Gestaltung öffentlicher Dienstleistungen unter besonderer Berücksichtigung von E-Government-Dienstleistungen

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 16, ISBN 978-3-8325-2168-4, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  3. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß

    Towards a framework for knowledge-based pricing services improving operational agility in the retail industry

    In: Proceedings of the 4th Mediterranean Conference on Information Systems (MCIS 09). Mediterranean Conference on Information Systems (MCIS-09), 4th, …

  4. Wolfgang Maaß; W Varshney

    A framework for smart healthcare situations and smart drugs

    In: SIG-Health Pre-AMCIS Workshop at the 15th Americas Conference on Information Systems (AMCIS 2009), San Francisco, USA. Americas Conference on …

  5. Timo Kahl

    Das Information Modeling Maturity Model. Ein Reifegradmodell für die Informationsmodellierung

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 17, ISBN 978-3-8325-2175-2, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  6. Florian Dreifus

    SOA-Value-Management: Entwurf eines Methodenkomplexes zur Bestimmung der Wirtschaftlichkeit serviceorientierter Architekturen

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 19, ISBN 978-3-8325-2259-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  7. Otmar Adam

    Soft Business Process Management. Darstellung, Überwachung und Verbesserung von Geschäftsprozessen mit Methoden des Soft Computing

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 21, ISBN 978-3-8325-2213-1, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  8. Wolfgang Maaß; Tobias Kowatsch

    Let's Get Married: Adoption Of Interactive Product Information For Bundle Purchases By Tangible User Interfaces

    In: The 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, Athens University of Economics and Business, AUEB, Athens, Greece, 25-27 …