Educational Technology Lab

PUBLIKATIONEN

In: Mirjam Augstein, Eelco Herder, Wolfgang Wörndl, Enes Yigitbas (Hrsg.). Proceedings of the 23rd International Workshop on Personalization and Recommendation on the Web and Beyond. International Workshop on Personalization and Recommendation on the Web and Beyond (ABIS-2019) 23rd befindet sich ACM Hypertext September 17 Hof Germany Seiten 19-21 ISBN 978-1-4503-6896-4 ACM New York 9/2019.

Zur Publikation

In: Mirjam Augstein, Eelco Herder, Wolfgang Wörndl, Enes Yigitbas (Hrsg.). Proceedings of the 23rd International Workshop on Personalization and Recommendation on the Web and Beyond. International Workshop on Personalization and Recommendation on the Web and Beyond (ABIS-2019) 23rd befindet sich ACM Hypertext September 17 Hof Germany Seiten 33-33 ISBN 978-1-4503-6896-4 ACM New York 9/2019.

Zur Publikation

In: Mirjam Augstein, Eelco Herder, Wolfgang Wörndl. Personalized Human-Computer Interaction. Kapitel 11 Seiten 283-302 ISBN 978-3-11-055248-5 Walter de Gruyter GmbH Berlin 9/2019.

Zur Publikation

In: Klaus Herrmann, Dieter Kreimeier. ADAPTION - Reifegradbasierte Migration zum CPPS. Kapitel 9 Seiten 83-93 ISBN 978-3-8440-6555-8 Shaker Düren 6/2019.

Zur Publikation

In: Hartmut Hirsch-Kreinsen, Anemari Karacic. Autonome Systeme und Arbeit: Perspektiven, Herausforderungen und Grenzen der Künstlichen Intelligenz in der Arbeitswelt. Seiten 47-68 ISBN 978-3-8376-4395-4 transcript Bielefeld 2/2019.

Zur Publikation

In: Jörg Förster, Andreas Hebbel-Seeger, Thomas Horky, Hans-Jürgen Schulke (Hrsg.). Athens Journal of Sports (ajspo) 5 Special Issue on Sports, Economy and Media: Sports 4.0 - The Virtual Reality of Sports 4 Seiten 253-262 Athens Institute for Education & Research Athens 12/2018.

Zur Publikation

In: Carolyn Penstein Rosé, Roberto Martínez-Maldonado, H. Ulrich Hoppe, Rose Luckin, Manolis Mavrikis, Kaska Porayska-Pomsta, Bruce McLaren, Benedict du Boulay (Hrsg.). Artificial Intelligence in Education. International Conference on Artificial Intelligence in Education (AIED-2018) 19th June 27-30 London United Kingdom II Seiten 442-446 Lecture Notes in Computer Science (LNCS) 10948 ISBN 978-3-319-93845-5 Springer Cham 6/2018.

Zur Publikation

In: Olga Zlatkin-Troitschanskaia, Gabriel Wittum, Andreas Dengel (Hrsg.). Positive Learning in the Age of Information - A blessing or a curse?. Seiten 399-412 ISBN 978-3-658-19566-3 Springer VS Wiesbaden 1/2018.

Zur Publikation

In: Karlheinz Schwuchow, Joachim Gutmann. HR-Trends 2019: Strategie, Digitalisierung, Diversität, Demografie. Seiten 137-151 HR-Digitalisierung: Innovation und Technologie ISBN 978-3-648-11604-3 Haufe Freiburg 2018.

Zur Publikation

In: Milos Kravcik, Alexander Mikroyannidis, Viktoria Pammer, Michael Prilla (Hrsg.). Proceedings of the 7th Workshop on Awareness and Reflection in Technology Enhanced Learning. European Conference on Technology Enhanced Learning (EC-TEL-17) befindet sich 12th European Conference on Technology-Enhanced Learning (EC-TEL) September 12-15 Tallinn Estonia CEUR 1997 CEUR Aachen 11/2017.

Zur Publikation

Kontakt


Tel.: +49 30 23895 0

Deutsches Forschungszentrum für
Künstliche Intelligenz GmbH (DFKI)
Educational Technology Lab

Alt-Moabit 91 C
10559 Berlin
Deutschland

Deutsches Forschungszentrum für Künstliche Intelligenz
German Research Center for Artificial Intelligence