Publikationen

In: Naomi Miyake , David Peebles , Richard P. Cooper (Hrsg.). Building Bridges Across Cognitive Sciences Around the World. Annual Conference of the Cognitive Science Society (CogSci-2012) Proceedings of 34th Meeting of the Cognitive Science Society August 1-4 Sapporo Japan ISBN 978-1-62276-304-7 e-media with Curran Associates, Inc. 11/2012.

Zur Publikation

In: N. Pinkwart , Bruce McLaren (Hrsg.). Educational Technologies for Teaching Argumentation Skills.. Bentham Science Publishers 2012.

Zur Publikation

In: N. Pinkwart , Bruce McLaren (Hrsg.). Educational Technologies for Teaching Argumentation Skills.. Seiten 169-197 ISBN 978-1-60805-545-6 Bentham Science Publishers 2012.

Zur Publikation

In: Norbert M. Seel (Hrsg.). Encyclopedia of the Sciences of Learning. Seiten 1075-1079 ISBN 978-1-4419-1427-9 Springer New York 2012.

Zur Publikation

In: International Journal of Technology Enhanced Learning (IJTEL) 4 Seiten 191-230 Inderscience Publishers, Geneva, SWITZERLAND 2012.

Zur Publikation

In: L. Ardissono , T. Kuflik (Hrsg.). UMAP 2011 Workshops. International Workshop on Adaptive Support for Team Collaboration (ASTC-2011) befindet sich International Conference on User Modeling, Adaption and Personalization (UMAP) July 15 Girona Spain Seiten 18-30 Lecture Notes in Computer Science (LNCS) 7138 Springer Berlin Heidelberg 2012.

Zur Publikation

Deutsches Forschungszentrum für Künstliche Intelligenz
German Research Center for Artificial Intelligence