Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

Zeige Ergebnisse 41 bis 50 von 203
  1. Witold Abramowicz; Jakub Piskorski

    Information Extraction from Free Text Business Documents

    In: Proceedings of IRMA - Information Resources Management Association International Conference, May 19-22. Information Resources Management …

  2. Valia Kordoni

    Valence Alternations in Modern Greek: an MRS Analysis

    In: Jong-Bok Kim (Hrsg.). Proceedings of the 9th International Conference on Head-Driven Phrase Structure Grammar. International Conference on …

  3. Valia Kordoni

    Participle-Adjective Formation in Modern Greek

    In: Miriam Butt; Tracy Holloway King (Hrsg.). Proceedings of the 7th International Lexical-Functional Grammar Conference. International Lexical …

  4. Valia Kordoni

    Modern Greek Psych Verb Constructions

    In: Recherches en linguistique grecque, Vol. Tome 2, 2002.

  5. Markus Junker; Andreas Abecker; Andreas Dengel

    Text Categorization using Learned Document Features

    In: H. Bunke; A. Kandel (Hrsg.). Hybrid Methods in Pattern Recognition. Pages 301-324, World Scientific Publishing Co. Inc. 2002.

  6. Andreas Dengel; M. Junker

    Implementierung eines kollaborativen Unternehmensgedächtnis via Text Mining

    In: U. Hanning (Hrsg.). Management und Business Intelligence. Pages 149-160, Springer Verlag, 2002.

  7. Andreas Abecker; Knut Hinkelmann; Heiko Maus; Heinz-Jürgen Müller (Hrsg.)

    Geschäftsprozessorientiertes Wissensmanagement - Effektive Wissensnutzung bei der Planung und Umsetzung von Geschäftsprozessen

    xpert.press, ISBN 3-540-42970-0, Springer, 2002.

  8. Sandra Zilles

    Intrinsic complexity of uniform learning

    In: Proceedings of the 14th International Conference on Algorithmic Learning Theory. International Conference on Algorithmic Learning Theory, 2002.

  9. Sandra Zilles

    Merging uniform inductive learners

    In: Proceedings of the 15th Annual Conference on Computational Learning Theory. Annual Conference on Computational Learning Theory, 2002.