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Publikationen

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  1. Gesche Joost; Sandra Buchmüller; Katharina Bredies

    The Gender Perspective in Cultural Probes

    2008.

  2. Twenty Years of German Research Center for Artificial Intelligence (DFKI)

    In: Journal of the Information Processing Society of Japan (IPSJ), Vol. o. A. Pages 810-817, o. A. 2008.

  3. Hiroshi Miyake; Koichi Kise; Andreas Dengel

    A Recognition Interface for Bridging the Semantic Desktop and the Physical World

    In: KI 2008: Advances in Artificial Intelligence - 31st Annual German Conference on AI (KI 2008) - Proceedings. German Conference on Artificial …

  4. Randy Goebel; Sandra Zilles; Christoph Ringlstetter; Andreas Dengel; Gunnar Aastrand Grimnes

    What Is the Role of the Semantic Layer Cake for Guiding the Use of Knowledge Representation and Machine Learning in the Development of the Semantic Web?

    In: Symbiotic Relationships between Semantic Web and Knowledge Engineering. AAAI Spring Symposium (AAAI SSS-2008), March 26-28, Stanford, California, …

  5. Wolfgang Maaß; Florian Stahl

    Content Management als Teil des Kommunikationsmanagement

    In: Miriam Meckel; Beat F. Schmid (Hrsg.). Kommunikationsmanagement im Wandel: Beiträge aus 10 Jahren mcminstitute. Pages 151-162, ISBN 3834909130, …

  6. Kamyar Sarshar

    Domänenspezifische Methodenkonstruktion. Konzeption einer Metamethode zur Konstruktion von Methoden der Prozessmodellierung

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 7, ISBN 978-3-8325-1511-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2008.

  7. Peter Loos; Michael Breitner; Thomas Deelmann (Hrsg.)

    IT-Beratung - Consulting zwischen Wissenschaft und Praxis

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 11, ISBN 978-3-8325-1818-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2008.

  8. Torben Hansen

    RFID-gestützte Produktempfehlung im stationären Einzelhandel

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 13, ISBN 978-3-8325-1956-8, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2008.

  9. Wolfgang Maaß; Upkar Varshney

    Preface to the focus theme section: 'Smart products'

    In: Electronic Markets, Vol. 18, No. 3, Pages 211-215, Taylor & Francis, 2008.