Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

Zeige Ergebnisse 19 bis 24 von 506
  1. Wolfgang Maaß; Tobias Kowatsch

    Mobile decision support vs. interpersonal sales communication: Predictors of buying intentions for price bundles

    In: Proceedings of the 21st Bled eConference. Bled eConference (BLED), June 15-18, Bled, Slovenia, Bled Conference, 2008.

  2. Wolfgang Maaß; Upkar Varshney

    Preface to the focus theme section: 'Smart products'

    In: Electronic Markets, Vol. 18, No. 3, Pages 211-215, Taylor & Francis, 2008.

  3. Dimitris Apostolou; Gregoris Mentzas; Bertin Klein; Andreas Abecker; Wolfgang Maaß

    Interorganizational Knowledge Exchanges

    In: IEEE Intelligent Systems, Vol. 23, No. 4, Pages 65-74, IEEE, 2008.

  4. Twenty Years of German Research Center for Artificial Intelligence (DFKI)

    In: Journal of the Information Processing Society of Japan (IPSJ), Vol. o. A. Pages 810-817, o. A. 2008.

  5. Wolfgang Maaß; Florian Stahl

    Content Management als Teil des Kommunikationsmanagement

    In: Miriam Meckel; Beat F. Schmid (Hrsg.). Kommunikationsmanagement im Wandel: Beiträge aus 10 Jahren mcminstitute. Pages 151-162, ISBN 3834909130, …

  6. Kristian Kersting; Luc De Raedt; Bernd Gutmann; Andreas Karwath; Niels Landwehr

    Relational Sequence Learning

    In: Luc De Raedt; Paolo Frasconi; Kristian Kersting; Stephen H. Muggleton (Hrsg.). Probabilistic Inductive Logic Programming - Theory and …