Skip to main content Skip to main navigation

Publikationen

Zeige Ergebnisse 7 bis 12 von 270
  1. Management von Lerninhalten durch Learning-Content-Management-Systeme

    In: Andreas Hohenstein; Karl Wilbers. Handbuch E-Learning. Chapter 5.6, ISBN ISBN 978 3 87156 298 3, Fachverlag Deutscher Wirtschaftsdienst, 2004.

  2. Florian Stahl; Wolfgang Maaß

    Strategies for selling paid content on newspaper and magazine web sites: an empirical analysis of bundling and splitting of news and magazine articles

    In: International Journal on Media Management, Vol. 6, No. 1-2, Pages 59-66, Taylor & Francis, 2004.

  3. Innovative Bibliotheksdienste als Bestandteil von Forschungsmedien

    In: Katarina Stanoevska-Slabeva (Hrsg.). The Digital Economy - Anspruch und Wirklichkeit. Pages 315-322, ISBN 3-540-20850-X, Springer, Berlin, 2004.

  4. Dimitris Apostolou; Panos Georgolios; Bertin Klein; Jasmin Franz; Wolfgang Maaß; Andreas Abecker; Kostas Kafentzis; Gregoris Mentzas

    Towards provision of knowledge-intensive products and services over the Web

    In: Proceedings of the IASTED International Conference on Artificial Intelligence and Applications. IASTED International Conference on Artificial …

  5. Wolfgang Maaß; S. Goyal; Wernher Behrendt

    Knowledge Content Objects and a Knowledge Content Carrier Infrastructure for ambient knowledge and media aware content systems

    In: N. O'Connor I. Kompatsiaris E. Izquierdo P. Hobson (Hrsg.). Proceedings of the European WS on the Integration of Knowledge, Semantics and Digital …