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Publikationen

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  1. Jan Peters; Andrew Y. Ng

    Guest editorial: Special issue on robot learning, Part B

    In: Autonomous Robots, Vol. 27, No. 2, Pages 91-92, Springer, 2009.

  2. Jan Peters; Andrew Y. Ng

    Guest editorial: Special issue on robot learning, Part A

    In: Autonomous Robots, Vol. 27, No. 1, Pages 1-2, Springer, 2009.

  3. Dominik Vanderhaeghen

    Web 2.0 und Geschäftsprozessmanagement. Entwicklung einer Plattform zum computergestützten Management dynamischer kollaborativer Geschäftsprozesse

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 15, ISBN 978-3-8325-2166-0, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  4. Wolfgang Maaß; Tobias Kowatsch

    Let's Get Married: Adoption Of Interactive Product Information For Bundle Purchases By Tangible User Interfaces

    In: The 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, Athens University of Economics and Business, AUEB, Athens, Greece, 25-27 …

  5. Tobias Kowatsch; Wolfgang Maaß; Elgar Fleisch

    The Use Of Free And Paid Digital Product Reviews On Mobile Devices In In-Store Purchase Situations

    In: The 4th Mediterranean Conference on Information Systems, MCIS 2009, Athens University of Economics and Business, AUEB, Athens, Greece, 25-27 …

  6. User Interfaces for Theorem Provers: Necessary Nuisanec or Unexplored Potential?

    In: Ninth International Workshop on Automated Verification of Critical Systems (AVOCS'09). Workshop on Automated Verification of Critical Systems …

  7. Florian Dreifus

    SOA-Value-Management: Entwurf eines Methodenkomplexes zur Bestimmung der Wirtschaftlichkeit serviceorientierter Architekturen

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 19, ISBN 978-3-8325-2259-9, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.

  8. Otmar Adam

    Soft Business Process Management. Darstellung, Überwachung und Verbesserung von Geschäftsprozessen mit Methoden des Soft Computing

    Wirtschaftsinformatik - Theorie und Anwendung, Vol. 21, ISBN 978-3-8325-2213-1, Logos Verlag Berlin, Berlin, 2009.